Verti go Aqualandia

Na het teleurstellende nieuws over Terra Mitica, kunnen we ook met leuk nieuws uitpakken. Aqualandia, het waterpretpark in Benidorm, heeft woensdagavond haar nieuwste attractie voorgesteld: Verti-Go. Deze attractie is met zijn 35 meter de hoogste 'Capsule Chute' ter wereld!

Verti go Aqualandia
De 'glijbaan' is niet voor mensen die snel een hartaanval krijgen. Je moet in een capsule gaan staan waarvan plots de bodem opent zodat je meteen in een vrije val naar beneden ruist. Wie deze attractie aandurft zou tot 100 kilometer per uur kunnen vallen alvorens de baan zijn bocht neemt en het water je doet afremmen.

Als ik binnenkort in Benidorm ben, ga ik zeker nog een bezoek brengen aan Aqualandia, maar deze attractie laat ik - met mijn zwak hart - toch maar voor wat ze is... .

Bent u in Aqualandia geweest en hebt u deze glijbaan durven nemen? Laat ons uw ervaring weten in de reacties!

Lees ook: Themaparken in Benidorm
Lees ook: Benidorm Actueel
Lees ook: Interviews
Lees ook: Bezoek aan Aqualandia
Lees ook: Bezoek aan Mundomar

1 opmerking:

  1. ja ik was in aquaqlandia vrijdag jl.,super gaaf de vertigo groen 2x en de rode 1 x maar je ziet niks zoveel water in je gezicht, maar het leukste is als het luikje open gaat! en je valt en gaat supersnel.4 sec: beneden ik ben 60+ vrouw ,maar mijn hart kan het wel aan! ja toch.ik sport veel! en nu loop en zwem ik nog dagelijks kilometers

    BeantwoordenVerwijderen