Vakantie 2017

Beste lezers, goed nieuws, althans voor mezelf... Ik vertrek haast op vakantie naar Benidorm!

Nu, ook voor de lezers is het goed nieuws, want dat betekent dat ik nieuwe inspiratie kan opdoen, nieuwe dingen kan bezoeken en foto's kan nemen.

We gaan dit keer niet enkel naar Benidorm, het zou jammer zijn om ons daartoe te beperken met zoveel moois op enkele uurtjes rijden... We gaan bv eerst enkele dagen in Alicante vertoeven, een leuk stadje met uitgebreid winkelaanbod, pittoreske steegjes en mooi strand. Daarna gaan we richting Valencia en daar gaan we heel uitgebreid de stad en omgeving verkennen. Verwacht dus maar veel kleurrijke foto's en verslagen van de toeristische hotspots en verborgen dorpjes ten noorden van Benidorm.
In Benidorm zelf gaan we eens kijken naar de vele projecten die er gerealiseerd zijn. Zoals het nieuwe park Foietes, De heraangelegde straten, en de mooie strandbar waar de oude huisjes stonden. We gaan vast ook enkele wandelingen verkennen, uiteraard het nachtleven induiken, genieten van de Festes Patronales, en vooral gewoonweg genieten. verwacht dus geen planning, we nemen de dagen zoals ze komen. Is het goed weer? Dan ga ik lekker nergens heen en dan vind je me op het strandje van Mal Pas. Ik ben een actieveling, dus je zal me zien zwemmen, snorkelen of zien strand-tennissen. Misschien zie ik je daar wel, beste lezer.

Lees ook: Stranden van Benidorm
Lees ook: Benidorm fiestas
Lees ook: Alicante
Lees ook: Benidorm Actueel

Zonsondergang op het "balcon del Mediterraneo"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten