Vakantie in Benidorm 2014

Mijn vakantie is jammer genoeg afgelopen. Zoals altijd ging het ditmaal ook veel te snel voorbij.

We hebben veel steden bezocht, musea gedaan en zelfs een heuse 'avontuurlijke' klimtocht ondernomen. Voor mijn eigen plezier, maar steeds ook met mijn blog in het achterhoofd. Ik heb dan ook enorm veel foto's genomen, want ik had het gevoel dat er wat te weinig op mijn blog stonden. U zal binnenkort dus veel meer afbeeldingen tegenkomen dan voorheen.
De lezers zullen mij dit hopelijk niet kwalijk nemen, maar ik heb vooral genoten van mijn vakantie. Het was haast 2 jaar geleden dat ik nog in Benidorm was en het deed me enorm deugd. Lekker op het strand liggen, kuieren door de oude stad en heerlijk terrassen...
De verhalen van mijn vakantie zullen druppelsgewijs op de website verschijnen tussen de actuele berichtjes door. Ik heb genoeg energie en inspiratie om er terug een jaartje met volle moed tegenaan te gaan!

Op onze laatste avond in Spanje hebben we, na een korte kroegentocht door de Engelse buurt, nog een laatste maal naar de oude stad gewandeld en daar zagen we deze spectaculaire volle maan. Een gepaste afsluiter van wederom een leuke vakantie in Benidorm!

Volle maan boven Levante

Lees ook: Actueel nieuws
Lees ook: Benidorm City

Geen opmerkingen:

Een reactie posten