Beste wensen voor 2014!

De tijd vliegt toch weer zo snel. Kijk, het is al 2014 en kijk, het is ondertussen al 16 januari... De lezers zullen me hopelijk wel kunnen vergeven dat de blog wat stilletjes was en dat ik nu pas mijn nieuwjaarswensen doorgeef. Nieuwjaarsfeestjes, recepties, familiebezoeken... Het leven lijkt zich nu pas te normaliseren en ik ben er niet rouwig om. Sommigen hebben zo'n hekel aan de feestdagen dat ze op reis gaan naar een ver land en heel die feesten achter zich laten. Ik vind dat een maat te ver, maar ik kan ze soms wel begrijpen!

Mijn vakantieperiode ligt al vast, naar goede gewoonte zal ondergetekende in september naar Benidorm gaan. Net buiten het drukste seizoen en toch met zeer aangename temperaturen. De vraag bij ons is altijd; zullen we het risico nemen en een last minute boeken, of zullen we braafjes de volle pot betalen. Vorig jaar kwam die gok slecht uit, want het hotel waar ik heen wilde, was natuurlijk volledig volzet.

Dit jaar zal ik mijn best doen om voldoende artikels te schrijven over ons geliefd vakantieoord. Vorig jaar had ik haast dubbel zoveel bezoekers als het jaar daarvoor. Ik ga mijn best doen om ook dit jaar nog meer lezers te boeien met actueel nieuws, reisverslagen en interviews.

Maar vooral wil ik vandaag iedereen, waar ook ter wereld, een gelukkig nieuwjaar wensen. Een jaar vol gezondheid en geluk, basiswaarden die belangrijker zijn dan al het andere. Geld is bij mij vooral belangrijk om op vakantie te kunnen gaan.... naar Benidorm bijvoorbeeld!

Lees ook: Benidorm city
Lees ook: Actueel nieuws
Lees ook: Interviews
Lees ook: Excursies / Ervaringen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten