Gelukkig nieuwjaar gewenst!

Aan alle bezoekers van 'Bezoek Benidorm' de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Ook in 2013 zal ik mijn best doen om actueel nieuws te posten, mijn eigen ervaringen en weetjes. Het doet me deugd om in de statistieken te zien dat er in 2012 haast dubbel zoveel bezoekers zijn geweest als in 2011. Veel bezoekers keren ook terug naar de website, wat voor mij ook een opsteker is om verder te blijven schrijven!

Natuurlijk ga ik in 2013 opnieuw op reis naar Benidorm. Ik hoop dat de mensen die er naartoe willen, ook deze kans krijgen.

Ik bedank iedereen voor hun bezoek aan de website, voor hun hartelijke berichten in mijn mailbox en hun positieve commentaren. De tevreden bezoekers zijn de drijfmotor achter mijn toetsenbord!

Lees ook: Actueel nieuws uit Benidorm
Lees ook: Reiservaringen Costa Blanca
Lees ook: Verhalen van bezoekers



Geen opmerkingen:

Een reactie posten