App "Benidorm now!" voor uw tablet of smartphone.

Tegenwoordig lijkt het wel of iedereen een smartphone heeft. Hoewel ik nog steeds trouw zweer aan mijn Nokia mét toetsen, kan ik er niet om heen dat er meer en meer handige apps ontwikkeld worden. Zo is er een groot aanbod aan apps die de gebruiker gidsen door een stad. Nu dus ook van Benidorm!

De app van "Benidorm now!" stelt zijn gebruikers in staat om zeer snel en handig informatie op te zoeken over alles wat leeft in Benidorm. Men kan bijvoorbeeld een goed restaurant kiezen of men kan de uitgaansmogelijkheden overlopen en daarin zelfs keuzes maken in submenu's tussen disco's, showbars of gewone bars. De mogelijkheden zijn enorm en iedere keer krijgt de gebruiker korte maar handige informatie. Ideaal dus voor wie naar Benidorm reist en de stad niet helemaal goed kent, maar ook handig voor de echte Benidorm-fans onder ons!
De app werkt na installatie gewoon offline en wanneer de app wordt gebruikt in een zone met wi-fi, gaat het programma zichzelf automatisch updaten. De app kost 0,79 EUR, dus voor de prijs moet je het al zeker niet laten.

Ook al ken ik Benidorm beter dan mijn broekzak, deze app lijkt me toch heel handig! Misschien moet ik me toch maar eens een smartphone aanschaffen. Aan de andere kant betekent dit dat ik mijn gsm moet aanzetten op vakantie.... Toch maar niet dan!

Lees ook: Benidorm actueel
Lees ook: Benidorm City
Lees ook: Benidorm praktisch
Lees ook: Verhalen van bezoekers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten